onsdag 15. august 2012

Veggpynt


Vakre scrappeark kan brukes til så mye forskjellig. Jeg synes disse arkene var så vakre at jeg valgte å bruke det ene som bakrunn i denne fine trekassen. Elsker mønsteret og fargene i dette arket og skulle gjerne hatt en hel vegg med denne:)


Hva synes dere om min lille engel med de søte dingleben?


I de gamle brune rammene har jeg byttet ut bildene midlertidig med fine ark og nåleputer festet med dekorteip. Enkel billig og hjemmelaget veggdekor:)



Klem fra Ellen

17 kommentarer:

  1. WOW! Du er jo et oppkomme av kreative ideer. Helt fantastisk med det arket i den kassa. Nydelig med rosa detaljer til. Flott i rammene også. Ja, scrap ark kan brukes til mye. Jeg har noen som jeg har festet på innsiden av små glassdører i skap. Nydelige bilder!

    SvarSlett
  2. Hei, så utrolig fin engelen din var:) Har en liten forkjærlighet for engler:) Tusen takk for kommentaren inne hos meg:) Jeg viste ikke jeg hadde sånn "robot sjekk" jeg:/ Er ikke så glad i det selv;) Har tastet feil flere ganger jeg også. Men noen har det jo ikke, så da må det vel gå an og ordne sånn at en ikke har det da?;)Er ikke så stor på data, så jeg klarer ikke alt;) men jeg klarer nå og få ordnet innlegg og legge inn kommentarer hos folk;) Har da kommet ett stykke da;)hihi:)
    Ønsker deg en super onsdagskveld:) Klem fra meg

    SvarSlett
  3. haha, du hadde ikke den robot sjekken;) bra:)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Du er så flink til å se flotte løsninger, og ikke minst å pynte og gjøre det flott rundt deg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Åååå..du flinke Ellen!...så herlig når du forandrer litt her og der..vips så er det noe helt nytt:)
    Som alltid nydelige bilder og stemning fra deg...jeg blir så glad :))
    Takk for dine gode ord du legger igjen hos meg:))))

    SvarSlett
  6. Åååå vad jag gillar det papperet!! Så vackert, förstår att du vill använda det. Jag älskar fina papper, men vet inte alltid vad jag ska göra med dem:)). Nu har jag fått fina idéer:)). Så söta nåldynor!! Du är så kreativ vännen. Jag önskar jag också vore det:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvarSlett
  7. Å, så nyyydelig, Ellen. Den kassen/hylla ble kjempefin. Nydelig mønster på papiret du har brukt. Super ide. De var så søte, de små putene. Du har vel laget dem selv, tenker jeg.

    Tusen takk for utrolig koselige ord hos meg. Jeg sitter og smiler for meg selv når jeg leser kommentarene fra deg, de lyser opp dagen. (Smil).

    Stor klem

    SvarSlett
  8. Kjempefint alt :-) Har faktisk en lignende kasse som eg kjøpte i Svergie, som eg har gått rundt og flytta på. Kansje den havner på veggen ;-) Tusen takk for koselige meldinger fra deg :-)
    Klem i fra Line

    SvarSlett
  9. Så stilig! Vldig enig med deg at arkene var for fine til å klippes opp, og engelen din - den var jo kjempesøt. Du har virkelig satt meg på flere ideer, har jo en gammel kasse. Tusen takk for at du deler med oss:))

    SvarSlett
  10. Hihi,søt liten englefrøken med dingleben;)
    Kjempegod ide å bare ha en nydelig scrappeark i kassen og i bilderammer,så dekorativt i seg selv!
    Så kreativ å flink du er Ellen:)
    Ønsker deg en super morgendag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  11. Hei:)

    Grattis! Du er i finalen i utfordringen Kreativ med teksiler:)

    Jippi!

    SvarSlett
  12. Så flott med finaleplass !
    Gratulerer og så absolutt fortjent Ellen.
    Så koselig med det nydelige arket i kassen.
    Du er så utrolig god til alltid å finne så fine og kreative løsninger .
    Vips..så har du fått til noe fint og lurt..
    Nå har vi virkelig fine sommerdager..tenker du nyter dem like mye som meg.
    Fortsatt fine solskinnsdager til deg min venn.
    klem Anne

    SvarSlett
  13. Så koselig blogg side du har:) Masse flott inspirasjon:)

    Ønsker deg en riktig fin kveld:)

    SvarSlett
  14. Grattis med finalen;) så gøy!

    SvarSlett
  15. Hei Ellen..
    Fy søren du er kreativ og flink.
    Jeg har også vært dårlig på kommentarer og ikke minst har jeg vært dårlig til å besøke blogger i sommer, har vært en del fint vær og da er det bare å nyte når man kan. Formen min fra (Kronisk utmattelses syndrom) har vært ganske god en periode og da utnytter man det maks, iallefall gjør jeg det! Det er ikke like lett å klare alle ting man ønsker seg så da blir det fokus på å være mest mulig ute! Regner med at når kulda begynner å komme så blir det "andre baller"..
    Nok om det!
    Her er jeg da og jeg har vært innom og snikt litt hos deg i sommer også..
    Du legger ut så mye vakkert, fortsett med det!
    Håper du har hatt en noen lunde fin sommer med Me en...tenker på deg!

    Ha en flott Torsdag og helg når den kommer i morgen! Vi skal i konfirmasjon på Søndag...blir nok en laaaaang dag!

    KLemmer til deg!

    SvarSlett