mandag 21. januar 2013

Må bare vise dere noe fiint!

 
Dere som har fulgt meg en stund vet at jeg er glad i broderier! Og se hva snilleste Berit med bloggen Underberget sendte til meg i posten rett før jul. Det nydeligste blomsterbroderiet jeg har sett♥ Vet ikke helt enda hva jeg vil bruke det til, men enn så lenge så henger det her på veggen å pynter opp♥ 
Er det ikke fint vel? Jeg er helt oppslukt i det jeg ;)
  Og så har jeg vært så heldig å fått kjøpt meg liljekonvaller..mmm de lukter så nydelig.




Og se på de herlige perleblomstene♥
Ønsker dere alle en god ny uke.
Mange gode klemmer fra Ellen♥


30 kommentarer:

  1. Vakkert broderi!! Og helskjønne potter med ekte patina.

    SvarSlett
  2. Det broderiet var jo virkelig deg! Så vakkert der det henger sammen med de botaniske bildene. Lekkert med den brune lykta og den brune stolen også, i fin kontrast til den blåturkise døra. Så herlig med liljekonvall og perleblomster. Skjønne bilder. Må bare innom her så snart du har lagt ut noe nytt! :)

    SvarSlett
  3. Ser ut så dere riktig har det triveligt der på landet:-) super koselige bilder iallefall :-)

    SvarSlett
  4. Så vackert broderi!! Du har det så mysigt!! Härlig med vårblommor.
    Ha en fin dag kära du.
    Kram Maria

    SvarSlett
  5. Oj oj!!!
    Nå dåner jeg her....Liljekonvall?????
    MÅ HA!!!!!
    Å så nydelig broderi....helt herlig og syns det passet så flott på veggen der.
    Nå ble jeg super inspirert her.
    Takk min gode snille bloggvenninne.
    Og takk for de fine ord til meg-ble glad...

    Rett ut å jakte på liljekonvall!....Vet du... i går kom min mann hjem med DE store dusrosa rosene....sukkkkkk,det er kjærlighet for meg altså,knis.
    Vel ha en lovely dag da.
    Så "sees" vi på bloggen!
    Klemmer på din vei.

    SvarSlett
  6. For et nydelig broderi - så heldig du er som får sånt dalende ned i postkassen:)
    Så søte liljekonvaller, tenker de lukter godt ja!
    Perleblomstene er også flotte, passer fint i de pottene.

    Ha en fin dag!
    -Hilsen Elin-

    SvarSlett
  7. Det ble jo bare så fint hos deg Ellen!! Gleder meg at du likte det og takk for koselig omtale:-) Vakkert med perleblomst og liljekonvall i de rustikke pottene. Ønsker deg en deilig dag! Klem fra Berit

    SvarSlett
  8. Takk for herlig hilsen, den varmer =) Og så fikk jeg se disse overlekre bildene en gang til!

    SvarSlett
  9. hei kjære Ellen!Så herlige bilder:)Alltid så friskt og herlig å kikke innom hos deg:)Og så herlig gave du fikk!;)Det var snilt:)!
    Ønsker deg en riktig god uke videre kjære deg:)
    Mange gode klemmer:)

    SvarSlett
  10. Lekkert,lyst,friskt og nyyydelig ♥
    Berit er såå snill♥ Hjerte av gull
    Men det har du også Ellen ♥ Tusen takk for dine gode ord du legger igjen ♥

    Må du ha en flott dag ♥

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Hej Ellen
    Det er så længe siden, så jeg ville lige hilse på dig herinde! Du har det altid så fint og altid nogle fine blomster. De er rigtig søde de små liljekonvaller og perlehyacinter! Jeg kan også godt lide broderier og det er rigtig flot, det du der har fået! Min mor broderede meget dengang hun levede - jeg ville gerne have lært det rigtigt af hende, men fandt ikke rigtig tiden. Det må jeg lære en dag.
    Jeg har ikke været inde og skrive på min egen blog længe. Jeg kan ikke rigtig finde overskuddet, men jeg er inde og kigge hos dig og det er vel nok et dejligt hus I har købt! Der er altid så fint og du forstår at sætte ting sammen. Haven skal du nok få styr på til foråret, så den bliver lige så flot som den gamle!
    Hav nu en rigtig dejlig dag.

    Mange kram fra Rita

    SvarSlett
  13. Hei Ellen!!
    Kjempefint broderi og passer perfekt hos deg. Får vårstemmning når eg kikka innom deg. Her har vi fått snø i dag og eg e bærre oppe av sofan innimellom. Har bihubetennelse og null energi, men det blir vel likar ;-)
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  14. GOD KVELD SKJØNNE ELLEN:)
    Å DU HAR DET SÅÅÅ KOSELIGT
    MASSE HERLIGE FARGER
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  15. Wow, for et nydelig rosebroderi, heldige deg:)
    Og så herlige vår blomster du har fått i hus, må ha meg en runde på gartneri forstår jeg:)
    Ha en fin onsdag!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  16. Så nydelig broderi du fikk!
    Passer så godt inn hos deg med slike broderte ting,fargene og alt blir liksom helt perfekt:)
    Ååååå,liljekonvaller!!!
    De dufter jo bare sååå herlig!
    Så koselig hos deg med vakre blomster i små søte potter:)
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  17. takk for kommentar ang skapet :)
    Hvor i all verden har du fått tak i liljekonvalene ? Så herlig :)
    Nydelig broderi og jeg liker stilen din ;)
    klem

    SvarSlett
  18. Nydelig og veldig deg :)
    Liljekonvall nå? Drømmen for meg i 25 minus. Ha en strålende dag, Ellen. Klem.

    SvarSlett
  19. Flotte billeder du viser. Liljekonvaller elsker jeg. Ønsker dig en god dag:) Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  20. Kjære Ellen.
    Tenk liljekonvaller nå..helt herlig.
    Det gjelder å ta våren innomhus i disse kalde dager.
    Så koselig av Berit å sende det nydelige broderiet til deg ..det er jo helt deg !!
    Uff ja , skjønner godt at kroppen din sliter med denne kulden .
    Jeg tar deg med i tankene til varmen , det skal du vite ..
    Takk for du er den du er , setter så stor pris på deg .
    Ønsker deg gode dager .
    Klem far Anne

    SvarSlett
  21. Flotte vårlige bilder <3 Her hos oss er det ingen løkplanter å få tak i enda, så gjett om eg nå nyter de herlige bildene dine som trøst ;)
    Ha det riktig fint!

    Klemmer fra Catharina

    SvarSlett
  22. Så heldig du er som har fått det fine broderiet:) Syntes det passet kjempe godt der det henger på veggen.
    Herlige bilder av både liljekonvallen og perleblomstene...elsker disse blomstene selv ♥

    Gode kvelden videre Ellen:)
    Klem

    SvarSlett
  23. endelig er jeg tilbake i bloggverden og koser meg med en skikkelig besøksrunde:)
    tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, setter stor pris på det fine deg:)
    Drømmer meg bort i bildene dine, du lever rett og slett vakkert!
    ha en fin kveld :)
    klem Cathrine

    SvarSlett
  24. Så koselig hos deg!
    Og tenk liljekonvall i januar..sukk!!
    Herlig patina på de krukkene,det blir som prikken over i-en:)

    Fin kveld til deg Ellen!

    SvarSlett
  25. Nyyydelige bilder fra deg. Utrolig koselig.

    Ønsker deg ei finfin helg

    Klem

    SvarSlett
  26. Heia Søteste Ellen :)
    Jeg syns allt du har er fiint jeg da, men broderiet var veldig fint det også altså, passet perfekt på veggen hos deg :)
    Veldig fine bilder under her med, bare elsker den gamle brune sofaen din :)
    Her har jeg arvet en gammel skrivepult med utskjeringer, en nydelig gammel speilkommode og et lite fint bord, men allt står desværre på vent siden influensaen har kommet i vårt hjem :(

    Fortsatt fin uke til deg
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  27. Titter innom for å ønske
    deg en fin søndagsettermiddag.
    Koselige bilder fra deg igjen.
    Den klokkestrengen var vakker.
    EllakLem :)

    SvarSlett
  28. Fiint broderi, passer så godt hos deg...
    det vil si, det ER deg, hvis du skjønner,
    du har en helt spesiell stil som er bare
    din og veldig koselig! Kos deg med ditt
    vakre hjem. Klem fra Unn :)

    SvarSlett
  29. Nydelige krukker med perleblomster og liljekonvall! Fantastiske fotografier.

    SvarSlett