onsdag 8. juni 2011

Nytt blomsterbed i hagen

Inspirert av Inger marie med den skjønne bloggen Hagerommet, måtte jeg selv ut å lage meg et rundt bed. Jeg trosset den dårlige ryggen min og ble virkelig vond i ryggen dagen etter, men det føltes veldig godt i hjerte og sinn. :) Jeg hadde ikke pil til rådighet så jeg har brukt en masse annet av bøyelige kvister som jeg flettet rundt, blandt annet poppel som det vokser mye av her. Til nå har jeg plantet en iris, forskjellige typer pryddgress frø og mange kjempeverbena  planter som jeg har sådd selv. Ønsker alle en god sommeruke! Klem Ellen.

8 kommentarer:

  1. Så FINT det ble, passer godt inn i hagen din!! Liker veldig godt slike flettede gjerder. Ønsker deg riktig god bedring med ryggen.
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  2. D ble jammen flott :-) fin hage også.
    Plages også m ryggen, men det er jo så artig og se de flotte resultatene. Ha en fin dag!!
    Klem i fra Line

    SvarSlett
  3. Så flink du er! Det ble kjempefint:-)
    God bedring med ryggen!

    Heleneklem;o)

    SvarSlett
  4. Hei på deg :)
    Så fint det ble i hagen din, kjempetøft bed, blir prosjekt neste år he, he :)
    Har holdt på i hagen i dag jeg med, tenkte å legge ut noen bilder i morgen av portalen min og ny benk :)

    Ha en fortsatt fin kveld
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  5. Hei Ellen:)
    Så flott det ble! og du valgte litt kjempeverbena du og....de er bare så flotte:)

    Buketten du laget høres kjempeflott ut!Gøy med mix av "ville" og kjøpte blomster, og litt stæsj:))
    Hvil ryggen din og nyt bedet:)

    SvarSlett
  6. Flot seng - passer godt i din have.
    Rigtig god bedring med din ryg.
    Ha´en god torsdag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  7. Kjempefint bed. Blir spennende å se det når det blomstrer. :)

    SvarSlett
  8. Nå ble jeg inspirert :)

    SvarSlett