søndag 21. august 2011

Heldige meg!

Jeg var den heldige som vant Giveawayen hos Alvas hobby  Jeg ble kjempeglad da samboeren min kom inn med pakke til meg mens jeg lå i senga med kraftig influensa.
Se på alt det fine jeg har fått:)) Koselig kort fikk jeg også:)
Et flott brodert kjøkkenhåndkle som Alva har laget, helt nydelig! En kjøkkenklut som Alva har heklet en søt kant rundt. En koselig telysholder og denne fantastisk nydelige insektsbeskyttelsen til å ha over kaffekoppen eller en skål, også denne laget av Alva!
Snakk om kreativ sjel:)
Så ekstra koselig å få noe som er håndlaget og unikt.




Tusen tusen takk Alva for denne flotte premien! Den ble satt kjempestor pris på!!
Mange klemmer fra Ellen.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med den fine premien, god oppmuntring når man er syk. Innsektsbeskytteren var virkelig søt, og ser ut til å passe helt ypperlig hos deg! Gøy å få noe som er selvlagd,det inspirerer til å ta fram håndarbeidet selv:-) Håper du snart er bra igjen!
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  2. Så fint det er ,gratulerer og god bedring ,Marit.

    SvarSlett
  3. Gratulerer,
    og riktig god bedring til deg:)

    Klem

    SvarSlett