tirsdag 2. august 2011

Nymalt sykkel i landlig stil






Jeg var så heldig for et par uker siden, da fikk jeg en brukt sykkel helt gratis:)
Den var svart med noe kul skrift og litt rust..ikke helt i Ellen land, men jeg likte den klassiske formen og kurven fremme ved styret. Med litt maling, nytt sydd trekk med blonder til sete og kurv, så synes jeg den ble riktig så fin og romantisk. Hva synes dere? :) Gjerdet som sykkelen står foran er nettopp blitt satt opp og er ikke ferdig malt enda.


Klemmer fra Ellen

5 kommentarer:

  1. Hei Ellen!
    Og mange takk for ditt flotte dikt!
    Det skal få plass som det første i boka,koselig at du vil være med på min give away:))

    Sykkelen er helt nydelig, og vakkert ble det også med flott sete og kurvtrekk!
    Og herlig farve du har valgt, dette ble lekkert!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Hej Ellen.
    Din cykel er rigtig smuk, og kurven er bare så romantisk.
    Ha´en god tirsdag aften.
    PS. Jeg har fået ny blogadresse-
    www.finus.dk
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  3. Oi!Dette var bilder til å bli gad av:-D Så friskt og søtt med disse fargene sammen! Og blomster i handlekurven som prikken over I'en.
    Kjempekoselig blikkfang i hagen! Ha en fortsatt fin kveld. Klem, Berit

    SvarSlett
  4. Det er en aldeles nydelig grønnfarge du har malt sykkelen i. Og så stilig det var med det sydde trekket både til setet og i kurven. Ønsker deg en flott kveld. :)
    Klem fra Catharina

    SvarSlett
  5. Wow! Den blev ju bara så fin!
    Helt underbart att cykla runt på den och vilken kul idé med sadelskyddet :)

    Ha det fint, kram Marie-Louise

    SvarSlett