fredag 5. august 2011

Hvite drømmer

Var ute i kveld og tok ned alle glassene som jeg hadde hengt opp i trær rundt i hagen. Blomstene var vissne og vannet var blitt brunt.
Jeg kastet ut det vissne og satte glassene på hagebordet.
Da kom vakre bilder frem i mine tanker! 
Jeg så det rene og vakre i det hvite:) 
Så jeg var snar med å ta en runde i hagen og plukket forskjellige hvite blomster og satte i glassene:)
Fryd og glede!!










Jeg elsker å lage stilleben som jeg kan fotografere, og jeg synes selv at det hele ble slik jeg så det for meg i mine tanker:)

God natt klemmer fra Ellen.

10 kommentarer:

  1. Så smukke sommerbilleder. Det er en sød ide at hænge glas op i træerne.
    Jeg håber, du må få en god helg. Her er regnen kommet. Det trængte haven også til.

    SvarSlett
  2. Hej Ellen
    Hvor er det nogle flotte billeder du har taget - du er bare så kreativ når du laver stilleben.
    Ha´en god fredag.
    Knus Hanne Bente
    Vejret pt: Det regner +16 grader.

    SvarSlett
  3. Så utrolige koselige bilder - halve moroa med å blogge er jo å ta bildene og lage fine motiver. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. Du har øyne for det vakre, Ellen! Nydelige bilder med nostalgisk touch!

    SvarSlett
  5. Utrolig fint, sjarmerende og spennende. Ha ei flott helg.

    SvarSlett
  6. Så vakkert og sart. Nydelig stilleben.
    Poppel rosene dine er så fine. Mine ble ikke vellykket i år da hønene spiste av alle bladene he he. Jeg venter på Kosmosen som knopper seg voldsomt nå. Den er en av mine sensommer favoritter.
    Kos å hilse på deg
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  7. Hej Ellen

    Tak for din hilsen :-)
    Vedr. betaling mm i netbutikken, så har vi fået en konto i Nordea i Oslo. Så der kommer ikke ekstar gebyr på til jer.
    Du kan sagtens bestille ved at ''lægge i kurv'', du skal bare afvente en mail, hvor forsendelsen vil blive angivet.

    Har du spørgsmål, er du velkommen til at maile: Info@froekenanker.dk

    Klem

    SvarSlett
  8. Hello Ellen, what a lovely and delightful blog you have. Your pictures are so pretty!

    Thanks for your kind visit. Come back soon.

    Barb

    SvarSlett
  9. Lekkert, kunne vært dekor på et litt nostalgisk bryllupsbord. Hvitt er jo alltid vakkert.

    SvarSlett
  10. Charmerande som alltid när du gör arrangemang!
    KRAM från mig!

    SvarSlett